登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

清韵

爱生活 爱旅游 爱摄影

 
 
 
 
 

日志

 
 

I Swear -- To SiWen  

2008-09-07 19:42:25|  分类: 随笔 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

It's one of  my favorite love songs, originally performed by All-4-one, and reperformed by Sandy Lin in 1996. I prefer the Sandy's version, especially the  Chinese  translation of the song name, so romantic. 3th Sep. is SiWen's birthday, I want to give this special song to my special one on this special day. Happy Birthday!

I swear

I swear, by the moon and the stars in the sky
And I swear, like the shadow that's by your side

I see the questions in your eyes
I know what's weighing on your mind
You can be sure I know my heart

'Cause I'll stand beside you through the years
You'll only cry those happy tears
And though I make mistakes
I'll never break your heart

And I swear, by the moon and the stars in the sky
I'll be there
I swear, like a shadow that's by your side
I'll be there

For better or worse, till death do us part
I'll love you with every beat of my heart
And I swear
I'll give you every thing I can
I'll build your dreams with these two hands
We'll hang some memories on the walls

And when just the two of us are there
You won't have to ask if I still care
'Coz as the time turns the page, my love won't age at all

And I swear, by the moon and the stars in the sky

I'll be there [I'll be there..]

I swear [and I swear] like the shadow that's by your side
I'll be there

For better or worse, till death do us part
I'll love you with every single beat of my heart
I swear, I swear,oh... I...swear...

爱是唯一

我看见你的眼里闪烁着不确定

我知道你的心里的不安

你可以确信我对你的心

因为我会一直站在你的身边陪伴你随着岁月的流逝

你将只会因为幸福而流泪

我永远不会伤害你的心尽管我可能会犯错

我发誓

对着天空的皓月星辰

我会永远在你身边

如同守候你的身影

不管好坏 生死离别

我会爱你  伴随着我的每一次心跳


我发誓

我会尽我所能给予我能给的一切

我会用我的双手去实现我们的梦想

我们会将我们美好的记忆挂在墙上


当这里只剩下我们两个的时候

你不必再问我是否在乎你

因为任随时光匆匆流逝

我对你的爱永远不会变老

...爱是唯一...

I swear是我最钟情的欧美情歌之一,最初由All-4-one来演绎,林忆莲在96年翻唱了这首歌曲。我更欣赏林忆莲的版本,特别是对于歌曲名字的翻译-- 爱是唯一 -- 既巧妙又浪漫。九月三日是思雯的生日,我想在这个特别的日子将这首特别的歌送给特别的你,思雯,生日快乐!

I Swear -- To SiWen - 清韵 - 清韵的博客







  评论这张
 
阅读(907)| 评论(3)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018